31 January 2010

.::JaLaN2 JeR::.

Semalam ngn ari nie..
Pe kena mengena semalam ngn ari nie?
Aku pulun berjalan2 ja..
Oo..Jalan2?
Aku xmaksudkn pun jalan guna kaki..
sure la nek keta..

Dari Ulu Pauh ke Alor Setar..
Jauh tu..Bila?
Semalam.. Xla jauh sgt..
Wt pe kt Alor Setar?
Jalan2 temankan member2 hubby aku..
Syoknyer dpt jalan2..
Syok pe ke mende, bukan aku jalan2 g shopping..
Dah tu?
Aku jalan2 tunggu orang bukak warung kopi die..
Dr pagi sampai ke petang..
Menunggu n terus tertunggu2..
Siannyer!!
Simpati ke perli?
Bukan perli tp simpati sgt2..
Memang pun 'penantian itu suatu penyeksaan'...

Ari nie lak..
Nape lak ngn ari nie?
Aku g jalan2 gak..
Syoknyer!!!
Lagi jauh..
Dr Ulu Pauh ke UUM, pastu ke Changlun..
Patah balik ke Ulu Pauh, pastu ke Jitra..
Cari pe g banyak tempat?shopping ke?
Cari lesen P..
Nape, hilang ke?
Bukan hilang tapi baru nk dapatkan..
Dapatkan?Maksudnye?
Aku wt latihan kecekapan memandu..
Utk pe lak nie?
Hehehe.. Sok aku ada test JPJ r..
Cis! terkena aku..

Jauh kn aku p jalan2 dua hari nie?
Memang jauh tp 'Jauhari (jauh hari)' la..
Yup! aku p jalan2 memang xjauh sbb nek keta..
Tapi yg jauhnye 'hari' la sbb semalam ngn ari nie.. lalalala
Awk memang bijak2!!!
Mekaceh2!!!.. Baru tau ke?
Ceh! Perasan tul pempuan nie..
Pe2 la..
Chaiyok2!!! utk awk..
Eh! nape lak?
Usaha dapatkan lesen 'P' awk sok ye..
Time kaseh sahabatku... :-)


.:Setiap kesusahan yg datang apabila dihadapi dengan tabah dan penuh sabar, kelak pasti akan menemui kejayaan.. Sabar itu juga merupakan sebahagian daripada iman:.






No comments: