16 December 2009

TaSbIh CiNtA...

'Tasbih Cinta'!!! dats one of d drama yg da lama aku nantikn. Now, da main kt TV3. Tepat kul 2 p.m jer aku da terpacak depan tv semata2 nk layan citer ni. But, b4 dat aku makesure makan n solat lebih awal spy xkalut...Huhuhu

Act, aku bkn layan citer je tp lagu die skali, memang tangkap leleh r smp lirik lagu tu pn aku da hafal wlpn citer tu baru jer main 2 hari yg lepas. Memandangkan aku pn xdak keje nk wt time ni, so aku igt nk share r lirik lagu tu ngn teman2 di luar sana yg turut sama layan drama ni. Pe2 pn laayan jer..Zaaas!!

~M.E.N.Y.E.S.A.L~

Semula ku tak yakin
Kau lakukan ini padaku
Meski dihati merasa
Kau berubah saat kau mengenal dia

Bila cinta tak lagi untukku
Bila hati tak lagi padaku
Mengapa harus dia yang merebut dirimu

Bila aku tak baik untukmu
Dan bila dia bahagia dirimu
Aku kan pergi meski hati tak akan rela

Terkadang ku menyesal
Mengapa ku kenalkan dia padamu

Terkadang ku menyesal
Mengapa ku kenalkan dia padamu

.::SoNg By ReSsA HeRLaMbAnG::.

.::PiC oF ReSsA HeRLaMbAnG::.

Pic yg aku post kt ats tu adalah pic penyanyi lagu tema drama 'Tasbih Cinta' ni. Memang ganteng n ada style kn? But oops! sorila, dia da pn berpunya. Nk tau milik sapekah Ressa Herlambang ni, leh tgk pic kt bwh nie..jeng!jeng!jeng!

.::PeRtUnAnGan ReSsA HeRLaMbAnG NgN AnDhIsA PuTrI RaHaRjO::.

.::BaK MeRpAti DuA SeJoLi, SaMa CaNtIk SaMa PaDaN::.

No comments: