09 December 2009

KiSaH SeMaLaM

Dah berhabuk sgt blog aku nmpknyer...
so, ari ni aku nk sapu sume habuk2 tu biar bersih balik blog aku ni :-)


Ceritera 1

Citer smlm, aku hilangkn keboringan yg thp gaban duk kt umah ni dgn folo hubby aku p bank. Memandangkn semangat die yg ngh berkobar2 nk tukar kad bank pd debit kad, xpsl2 aku pon join skali menukar kad bank aku..hehehe bkn pe, setelah aku masak otak aku ni semasak2nya, mmg byk benefits la debit kad tu jika dibandingkn ngn kad bank yg bese aku guna tu, esp bile nk beli brg scr online. Sblm ni pn aku n hubby aku ada ekses bbrp info yg ada kt tenet tu n sume feedback yg aku jumpe positif. Mula2 tu mmg ragu2 gak tp bile hubby aku dh explain pnjg lebar n otak aku ni pn da bleh time sket2 pe yg die smpaikan tu so, y not aku try je kn? Myb 1 day t aku bleh share benefits tu ngn org kt luar sana ;-)




Ceritera 2

Pas solat Isyak, hubby aku ajk p mkn kue teow kerang kt changlun. aku pon gunakn kesempatan yg ada tuk beli tudung baru. Lagipn, da lama gak aku tak kuar shopping. xjauh pn kedai tu, dlm Cmart je pn. Last2 dpt gak aku merasa dapat tudung baru 2 pasang pembelian hubby aku. Kire okla tu wlpn xdak jenama tp bg aku yg paling penting selesa bile pakai n dpt cover aurat aku nie...hehehe so, nk dijadikan citer pastu kitorg pn p cari kedai makan yg ada jual kue teow kerang sbb hubby aku da lama sgt mengidam nk makan mende 2 tp hajat die tu x kesampaian sbb kue teow kerang kt kedai tu da abes, mmg laku betul la...Hubby aku pn pe lg redha jela...sian sgt kt die. Lastly kitorg balun je mkn kt kedai yg tah pe2 tu tnpa peduli sedap or xsedap yg penting perut kitorang yg ngh bergendang2 ni terisi n senyap kembali... ;-p






p/s: Tq 4 evritings syg, luv u 4 eva n eva!!!



No comments: